las mil caras

las mil caras

jueves, 22 de enero de 2015

Me hiela el alma


Me hiela el alma


Para qué, nos preguntamos
cada mañana al despertar.
Los días caen en cascada
sin descanso, se pisan los talones;
se atropellan irremediablemente.

Para qué, me pregunto
antes de poner los pies
descalzos en el suelo.
Miro y no veo nada,
está oscuro y la amenaza
del nuevo día me acongoja,
y me hiela el alma.

Hace demasiado tiempo.

Tanto, que me cuesta
recordar, tanto que soy
incapaz de dar color
y luz a esta pesadilla
que es la sinrazón.


©Toni Aznar
Derechos Reservados
Enero del 2015




Em gela l’ànima




Per què, ens preguntem
cada matí en despertar.
Els dies cauen en cascada
sense descans, es trepitgen els talons;
s'atropellen irremeiablement.

Per què, em pregunto
abans de posar els peus
descalços en el sòl.
Miro i no veig res,
està fosc i l'amenaça
del nou dia m´angoixa,
i em gela l'ànima.

Fa massa temps.

Tant, que em costa
recordar, tant que sóc
incapaç de donar color
i llum a aquest malson
que és la desraó.


©Toni Aznar


Drets Reservats
Gener 2.015
www.taznar.blogspot.com.es





Safe Creative #1501223057219

No hay comentarios:

Publicar un comentario