las mil caras

las mil caras

jueves, 16 de octubre de 2014

"En tu nombre"

“En tu nombre”


Qué puedo saber
yo, de tu existencia.
Qué pruebas tengo
yo, de tu presencia.
Todo es: según cuentan,
según dicen.
Testimonios en libros antiguos;
ojos que vieron,
y manos que tocaron.

Yo, qué puedo saber,
que ni tan siquiera
tengo la certeza
de mi propia existencia.

Yo, no entiendo.

Soy tan simple;
que prefiero escuchar
el canto del agua al discurrir
por un riachuelo,
ver volar una bandada
de flamencos
con destino al sur,
tostar mi piel con ese sol
que llena el alma de vida.

Soy tan simple;
que me horroriza
el estruendo de las bombas
que matan y siembran
la tierra de metralla,
que amputan miembros
y dejan viudas y huérfanos,
y todo en “tu nombre”.

Soy tan simple;
que no entiendo.

“En tu nombre”
Nos volvemos lobos
incapaces de saciar
el hambre y la sed.
Hambre de carne y sed de sangre.

@Toni Aznar
Derechos Reservados
Octubre 2.014



"En el teu nom"


Què puc saber
jo, de la teva existència.
Quines proves tinc
jo, de la teva presència.
Tot és: segons expliquen,
segons diuen.
Testimonis en llibres antics;
ulls que van veure,
i mans que van tocar.

Jo, què puc saber,
que ni tan sols
tinc la certesa
de la meva pròpia existència.

Jo, no entenc.

Sóc tan simple;
que prefereixo escoltar
el cant de l'aigua al discórrer
per un rierol,
veure volar un esbart
de flamencs
amb destinació al sud,
torrar la meva pell amb aquest sol
que omple l'ànima de vida.

Sóc tan simple;
que m'horroritza
l'estrèpit de les bombes
que maten i sembren
la terra de metralla,
que amputen membres
i deixen vídues i orfes,
i tot en "el teu nom".

Sóc tan simple;
que no entenc.

"En el teu nom"
Ens tornem llops
incapaços de satisfer
la fam i la set.
Fam de carn i set de sang.



Drets Reservats
Octubre 2.014
www.taznar.blogspot.com.es





Safe Creative #1410162348985

No hay comentarios:

Publicar un comentario